Nu är de dags..

för en uppdatering. Har ju inte skrivit på ett bra tag. Men har inte haft någon lust eller ork.

Men iaf så har min flicka fyllt 2 år. :) Var kalas här hemma. Familj och vänner var här och gratulerade henne. Hon fick även paket på posten av tant Ida och kusin Oliva, Marie, Uffe & Carina. Hon fick jätte mycket fina saker och kläder.

Fina Sara har fotograferat Aurora. Vi var ute i skogen och tog kort. Har sett några och dom är så fina. Jag ska förstora 3-5 st och hänga upp på väggen! Jag är så nöjd redan!

Lite om Aurora, hon är så duktig på allt, fin, snäll, gosig, duktig på att leka, lär sig snabbt. Dom på dagis säger att hon förstår, kan och är duktig på så mycket minst en gång i veckan(skryt :P) dom fick gå och titta en gång hur gammal hon var för dom trodde hon var äldre pga att hon förstår och kan så mycket. Hon älskar att sjunga. Just nu är hon inne på, Vi gratulerar annars brukar de mest vara Litet hus i skogens slut. Men hon kan ju även vara ett litet monster ibland ;P

Och nu till de vanliga vad man gjort idag: Idag var jag med mamma och systrar på bytardag i Nyland. Första gången jag gick på en bytardag så petade jag bara på kläderna, tyckte inte om de men tror jag köpte 3 plagg den gången. Men min syster och mamma har gått på de ofta och alltid när dom köpt åt A så har de varit jätte fina kläder. Så jag har gett de en andra chans och nu när jag var i Nyland hittade jag en massa fint. Mycket såg nytt ut. :) Har lärt mig att man behöver lyfta på högarna och verkligen titta för då hittar man dom där små fynden. Och sen gäller de att vara bland dom första för annars försvinner de bra. Var på en bytardag i docksta med Veronica och Bettan förra helgen och då hittade jag en jättefin didrikson overall. Militärgrön/rutig med rosa detaljer, har sett den modellen förut och velat haft den och nu har jag fått tag på en. Hur bra?! Tror jag betalade 50 kr för den och hellre de än betala 800-900 kr för en ny som hon ska ha som slit och släng på dagis. Aja nog om bytardagar!
Sen åkte vi upp till östby till kusinerna och lekte lite sen hem igen en snabbis för en vän till Auroras pappa kom med en present. :) sen tillbaka och åt mat. Nu är jag hemma, ser på tv och viker tvätt. Gustav sover här inatt och A hos V&F.

Lite bilder. En av bilderna är en av dom Sara tog. Ni ser nog vilken. :)

Trackback
RSS 2.0