Lite olika

Idag har vi varit hos mamma hela dagen. Hämtade Aurora kl 11, åkte sen till mamma, gjorde tårtor till Cassi för idag blev hon tonåring! :) 13 år... Nu är hon inte liten längre även fast hon vill de när saker måste göras. Av oss och Marielle & Stefan fick hon en parfym hon önskat sig.

Igår klippte jag Cassi, Sanna och Erika. Alla blev fina och nöjda. Måste börja ta före och efter kort!! Som Erika hade lite längre hår och jag fick fria händer. Marielle kom med en ide om en frisyr som hon sett så då klippte jag efter de hon förklara och de blev så bra. Jag har klippt Erika ett antal ggr och denna gång blev bäst! Hon passade jätte bra i den. :) Alice hade ju lekt frisör själv för någon dag sen, väldigt kort och ojämnt hehe så jag fick fixa till de. De blev jätte fint och hon blev nöjd. De har jag faktiskt en före och efter bild på. :)

Imorgon blir de byte till vinterdäck. Hade tydligen snöat uppe i finnmarken?! Och imorgon säger dom att de kan komma upp till 1 dm snö! Snön kommer att försvinna men ändå..

Har jag sagt att jag vill flytta?! Ja de har jag nog förut. Hade väldigt gärna bott i huset mitt emot. De ville jag när jag skulle flytta hit men då fanns endast den här ledig så jag tog den eftersom jag ville ju upp hit. Har varit och frågat om jag får byta men de går inte eftersom de är samma område! Jäkla skit!
Tänk om man bodde i hus! När jag var ute och gick med Sara så visade hon ett hus med dröm läget! Där hade de inte varit helt fel att bo!! :) En vacker dag bor vi i hus där man verkligen vill bo! ;)

Sitter och väntar på att Mitt liv är ett skämt. Det är faktiskt väldigt bra/roligt. Idag är de Katrin och Bingo som ska vara med. Ska bli roligt att se.

Nu är de inte många dagar kvar sen kommer de att gå fort! De är det här man gått och väntat på så de blir något klart!

Här är bilden på fina Alice.

Trackback
RSS 2.0