Blaha

Ligger hemma i soffan, tvätt runt omkring mig som måste vikas och läggas in men känner inte direkt någon lust till de nu men känner jag mig själv rätt så kommer jag att börja med de kl tolv eller nått..
Har varit på promenad med Sara igår och idag, 8 och 7 km. Så himla härligt.

Var med Aurora till doktorn i måndags eftersom hon har problem med magen. Blev blodprov för att kolla gluten eller laktos allergi, väntar på svar. Doktorn sa att jag skulle börja ge hon lactulos varje morgon och nu har det börjat fungera. Hoppas att de är det enda som behövs.

Snart får jag nya sängbord! :D ska bli roligt att se hur dom ser ut. Dom är säkert fina! :)

Aurora har blivit som mig, en som gillar att sova länge och kan sova igenom väckarklockor. Imorse vaknade jag att den ena var igång, riktigt hög radio nått skit. Stängde av den efter kanske 5 min och Aurora vaknade inte. Somnade om sen ringde andra väckarn. Då stängde jag av den och behövde ju kliva upp för A skulle ju på dagis men hon sov fortf så jag fick väcka henne. Tror de kan innebära problem för oss i framtiden. :P

Trevlig fredags kväll.









Trackback
RSS 2.0