Sool

Kom innanför dörren efter kl 3 igår natt. Gick och la mig och när jag vaknade åkte jag direkt till mamma där min ängel var. Tog upp henne, kramade henne och började gråta...
Hon tog fram så mycket känslor bara av att se henne. Vackra flicka!

Idag har de varit underbart härligt väder. Varit ute hela dagen.
Aurora har lekt med sina kusiner och med dockvagnen, dockan och telefonen som jag hade med mig upp som hon fått från Sthlm. Hon fick också 3 st klänningar och en huckla av Marie, Olivia och Birre m. Fam.
Nu när hon skulle sova ville hon sova med sina 3 dockor i sängen så de fick hon.:)

Nu ska jag packa för dagis imorgon, skriva, betala räkningar och se Jersey shore. Tänkte ta en tidig kväll men kommer nog inte i säng förns efter 12 skulle jag tro...

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0