Snoosa

Aurora börjar dagis på måndag. Börjar med inskolningen mån, tis och ons. Ledig tors och fredag sen måndagen där efter så ska hon få gå "själv". Kommer säkert gå jätte bra och jag ska börja med praktiken. :)

Idag lärde sig A säga nagellack som Marielle målade på henne. Hon älskar att få naglarna målade sen går hon runt och visar för alla och pekar på naglarna och säger lellel (menar att de är lellel som målat) Så duktig, tar efter ord man säger hela tiden nu. :)

Är hos mamma, ska sova här. Blev sent när jag färgade Cassis hår. Blev super bra. Typ sån där ombre stil (som är så snyggt) och klippte rak lugg.
Jag Har velat färga håret så ett tag men inte vågat men nu ska jag också testa. Bättre sent än aldrig ;)

Nä nu ska jag bära upp mitt hjärta. Sen lägga mig och snoosa på henne!

Natten på er!

En bild på underbaraste prinsessan Aurora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0