Livet är en resa

Idag var mitt hjärta så söt när jag hämtade henne från dagis. Hon la sin hand på min kind och drog mitt huvud så jag tittade på henne sen sa hon till mig att hon ätit mat på dagis (på sitt sätt) sen gjorde hon de igen när vi skulle gå därifrån.
Men när vi kom till mamma var hon mindre gullig :P hon skrek och grinade när jag inte gjorde som hon ville. De enda som hjälpte då var tålamod från min sida och avleda så att hon ville göra något annat. Och de gick ju bra. :)

Hon har börjat sjunga med till den där låten där dom sjunger Tonight we are young, Fun tror jag gruppen heter. Iaf då låter de så här (i stavnings väg)med rätt melodi, weeayang, så himla sött!!

Jag är så sugen på att köpa ett halsband ifrån garn, väv och inplock där jag har praktik. Såå fint! Men vi får se. Dom har även så fina inrednings saker och barnsaker. Jag vill bara köpa, köpa, köpa men får hejda mig. Fast ska köpa en sak imorgon till Emelies lilla tös Alice som kom till världen för någon dag sedan :)
De blir en tripp till Härnösand också med Veronica tror jag.

Åhh.. Ibland har jag dom där dagarna då jag saknar ännu mera. Och idag har varit/är en sån.
Nu ska jag lägga mig och drömma om 2 stjärnor.

Natten!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0