Dagis

Sitter inne på dagis nu och Aurora är ute med fröken och leker med dom andra barnen. :) tycker de går bra för hjärtat. Hon tycker säkert om att hennes kusiner också går här. Jag trivs med dagiset och fröknarna iaf. De är en väldigt mysig stämning här.

Sen ska vi till mamma och lämna lite kläder och sånt tills imorgon och fredag då hon ska vara barnvakt på dagarna. Till Veronica behöver jag ju inte lämna något eftersom Aurora och Alice har nästan samma strl. V ska ha A på em och kvällarna.
Igår tvättade jag insidan och utsidan på bilen så den är fin och tankade fullt. Ska bara hem senare och packa sen är jag klar för att åka ner till sthlm.
Känner redan nu att jag saknar A men jag vet ju att hon kommer att ha de bra!! :) och de är ju bara 2 1/2 dagar jag är borta.

Fint väder har vi haft. Såå skönt! :) hoppas de fortsätter. Inatt kring tolv började de ju spöregna. Aja...
Trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0