Yes!

Jaaa... Rätt låt vann! Loreen - Euphoria. Blev lite nervös där ett tag. ;P

Iaf idag sov Aurora till 20 över 10. Hon somnade vid halv 10 igår kväll men hon brukar ändå vakna mellan 7-8. Så jag blev lite förvånad med denna välbehövliga sovmorgon. Vi åkte till mamma och spenderade hela dagen där. For hem vid sju och A somna i bilen så hon sover sött i hennes säng nu. Jag har haft mys framför mello med morötter och dipp och tända ljus. :)

Köpte rosa tulpaner idag som nu står i köket. Blommor gör så mycket tycker jag. En bukett blommor på bordet gör allt mycket vackrare och roligare på nå sätt. Ida köpte alltid blommor förut och de var så fint när man hälsa på henne.

Just de var ju med A till doktorn i onsdags. Hon hade öroninflammation. Stackarn. Hon äter nu medicin och är så duktig. Men hon har fått hosta, går den inte över innan måndag ska jag gå till doktorn igen med henne.

Hoppas alla haft/har en trevlig lördag.

Jag hjälpte Veronica göra tårtor förra fredag. Så här blev dom iaf efter mycket strul. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0