Sjuk och namn

Lilla hjärtat är sjuk. Hög feber, hosta och snorig. Febern kom igår em från ingenstans. Men hon är ändå busig fast febern och de är ju bra.
Igår var jag, syster och barnen på Coop och Maxi. Aurora fick åka en sån där bilvagn, hon tyckte de var jätte roligt.

Idag har jag tvättat och varit hos syster.

A kan säga ganska mycket nu på sitt sätt och de är väldigt roligt. Många namn också. Momma, wille, lellel (Marielle), gutav (Gustav), ajulola ( Aurora), Bea, baba (basse), hon har även sagt Veronica, Ina (Ida), kacka (Cassi som barnen kallar kakkile därav kacka).

Jag skulle ju plocka ihop lite här som jag gör varje kväll men de har jag inte gjort än så de är bäst jag sätter igång så jag kan lägga mig i rimlig tid.

God natt.

En glad tjej på maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0