Min dag.

I fredags fyllde jag år. Dagen började med att jag städa. Sen gick vi ner på stan och köpte tårtor m.m.
Kring fyra kom familjen och firade mig. Fick en digitalkamera, minneskort, 3 orkidéer och ljuslykta.
Sen kl sju åkte jag och T till Höga kusten hotellet och åt middag. Väldigt god mat. Efterrätten var sådär. Drack ett glas vitt och de vinet va så gott!!! Aurora var hos Veronica och sov där så vi fick sovmorgon. :) Tack snälla för barnvakten! :)

Idag har vi varit hos mamma och nu på kvällen har jag klippt Veronica och Gustav.

Aurora sover och jag väntar på att nya säsongen av Jersey shore ska börja. :D

Imorgon ska jag ner på Konsum och se om jag kan fynda lite när dom har 50% på allt som är kvar i "gamla" lokalen. Lite blöjor, schampo, tvål, kaffe m.m.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0