Pappa

Idag har Veronica med barn varit här och hälsat på. Barnen har lekt rövare hela dagen. Vi for och handla sen tog V Aurora med sig så jag kunde städa och laga mat åt oss. När maten var klar så kom dom och tant Kassi kom också, hon åkte nyss. Imorgon börjar kursen. Få se om vi får köra på en gång eller om vi tar teori först, de kanske man har? Jaja de märks. Nu ska jag ta de lugnt och bara se på tv. Just de imorse när jag och A såg på Miami ink och Ami? var på bild så peka A och sa pappa! Hehe de enda lika med dom är att dom är rakade men de var så sött. Jag sa Vad säger du? och hon peka igen och säger pappa. Tror hon saknar sin pappa. När hon vaknar imorgon så kommer hon att få träffa han. Vad glad hon kommer att bli! :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0