Första dagen på dagis!

Idag gick Aurora sin första dag på dagis!! Jag var givetvis med. De gick hur bra som helst där. A lekte och var glad. Alla sa att hon var en glad tjej och då svarade jag dom, Ja när hon vill. ;P fick även höra att hon var "Pippi stark". :P Jag ska vara med henne där den här veckan. Nästa vecka går de nog bra att lämna hon där själv dom få timmarna om dagen. Men veckan efter de så blir de långa dagar för då ska jag och Marielle börja på intensivkurs. Så förhoppningsvis om inte så länge har vi båda körkort! :) Jag har ordnat att V kan hämta A tidigare nån dag från dagis och om hennes pappa kommer så kan han också göra de. Både jag och A brukar sova till kl 9 men idag klev jag upp halv 8 så vi har varit ganska trötta. Imorgon ska vi kliva upp en timme tidigare så de blir en tidig kväll för mig! (A sover) Rätt skönt ändå att dagiset ligger en bit bort för då hinner man bli pigg och en promenad är aldrig fel. Nä nu ska jag plocka ihop här och sen är de natten. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0