En bra dag

Idag var jag, Aurora, moster och Leif & Ylva i Birsta. Shoppade lite smått och gott. Ylva tog Aurora den mesta tiden så vi kunde gå och kika själv. De har varit en jätte bra dag och jag tror Aurora tycker de med. Imorgon ska jag lämna A själv på dagis i 3 timmar. De kommer gå bra för A tycker om att vara där men hon kommer nog ropa Bea, Bea när hon undrar vart jag tagit vägen. Igår när hon skulle sova sa jag god natt och då sa hon Gnatt tillbaka. Hon är så underbar, rolig, duktig, vacker min dotter! Visst de finns dagar som inte är lika roliga och Hennes skrik ska vi inte ge oss in på! :P vare sig hon är glad eller ledsen så hörs hon. Hehe.. Men jag älskar henne över allt annat! Hon är mitt allt! Snart fyller Veronica och William år. Har redan köpt presenter så det är klart. Och snart börja intensivkursen. Spännande! Nu ska jag gå och lägga mig. Tidiga morgnar nu när A börjat dagis. Natten på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0