Sova!!!!

Lilla tösen somnade i bilen på väg hem. Kl var då sex och jag tänkte att jag låter hon sova för natten eftersom hon inte sovit på dagen. Kl nio vaknade hon, ledsen. Jag tog upp henne och gjorde välling. Sen ville hon inte sova men jag la henne i sin säng och drog igång nallen som spelar och masserade hennes mage. Hon blev alldeles lugn och somnade. Hon hade kanske ont i magen eller så tyckte hon de var mysigt. Min ögonsten!!

Idag skulle jag hämta mitt körkort men de var stängt så jag tänkte gå och hämta de imorgon på morgonen och få de gjort, har även lite andra saker att fixa.
Tror de kommer att bli en väldigt tidig morgon och därför borde jag sova nu!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0