Om man kan vara kär i en bil...

Då är jag nog de! ;) Så jäkla underbar!

Varit hos mamma på dagen. Ute på lägdan och åkt bob. Sen åkte vi till syster V och blev bjuden på mat. Åkte sen på Dollar och hitta 2 st fotoalbum till A. Jätte fina, kostade 100 kr. Dom lär behövas när jag ska framkalla ca 1500 bilder. Tänkte på en sak, man tar ju så många kort på sina underverk och vill ju ha alla men att sätta sig ner och skicka in kort blir ju aldrig av så nu sitter man här med hur många bilder som helst men känner att de blir lite för dyrt att framkalla alla på samma gång. Varför kan jag inte framkalla lite då och då ist för att vänta!!!?! Aja....

Vi åkte och hälsa på syster M och S i lilla huset han hyr efter vi varit på dollar. De var jätte mysigt och fint. Vill också bo i hus!!!
Nu är vi hemma. A sover sen kl nio och jag har plockat och städat i hennes rum. Tror de är dags för en rensning snart. Hon har hela hennes rum fullt och massa saker i tv rummet. Vissa saker leker hon inte med längre så dom kan ju Wille eller Alma få.

Har lite ångest för en sak. Men de är bara att ringa så är de ur världen men att göra de ta i. Funderar även på om jag ska byta? Hm,.. Få se hur jag gör som.

Nämen... god natt.

På bilderna nedan ser ni en del av A rum som jag städat. De kanske inte se mycket ut men ni ska se hur de ser ut när hon levt rövarn och dragit ut allt som finns. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0