........

Är hos mamma och fördriver tiden. Har inte så mycket bättre för oss.
Varit och hämtat Auroras saker från dagis. Jag har valt att byta dagis. De var ett bra dagis de hon gick på men jag vet inte, de kändes inte rätt på nå sätt så nu väntar vi på plats på det andra. Få se när de blir. Är de för lång väntetid så finns de dagmammor här som är bra.

Har varit en massa samtal dom senaste dagarna.
Blir en tripp ner till Stockholm snart iaf.

Just de kan inte surfa med mobilen nu på ett tag. I lördags märkte jag att de drogs extremt mycket pengar från mobilen och i söndags laddade jag med 100 kr och dom försvann på 2 timmar så då kontaktade jag halebop och då sa dom att de drogs för mycket i surf avgift av mig så dom skulle återkomma när felet är löst. Laddade 100 kr igår också och dom försvann så nu har jag stängt av internet och hoppas dom löser problemet och kompenserar(?) mig.

Jaja ha en trevlig dag.


Min bebis 1 dag gammal. Ser ut som att hon har jätte händer. ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0