Snus

Eftersom mannen önskade sig i present att jag ska sluta snusa och för att jag snusar ca 1 dosa per dag (så fort jag lagt ut en lägger jag in en ny) De är också dåligt och kostar mycket pengar så jag har nu börjat försöka sluta. :) Ska försöka trappa ner nu och har köpt äckel snus och onico med smak som jag varvar. Så förhoppningsvis har jag slutat om sisådär 2 veckor ;P

Idag har vi varit på bvc. Aurora vägdes, mättes och tog spruta i armen. Oj vad hon grina bara av att vi gick in i rummet. Hon gick t.o.m ner ifrån mig och gick till dörren och försökte gå innan dom ens hann säga något eller kolla. Och när han gjorde i ordning sprutan så såg A de och började säga ajaj. Men allt såg iaf bra ut, 87,5 cm lång och ca 12,3 kilo. Hon började leka direkt när vi gick ut därifrån. Nu sover hon och jag sitter här och väntar på mamma, Marielle och Wille.

Idag går ju barna påskkärring. Tror A kommer bli en lite senare. :)

Köpte den här. Smakar/luktar lite som redbull och något gott tuggummi. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0