Påsk

Igår så var vi och gav bort påsk ägg till alla barnen i familjen. Aurora fick 4 st, självklart inte helt fyllda av godis fanns lite sockar, hello kitty handduk och figur också.

Sen kom Ida och Ina. Vi gjorde 3 rätters middag. Morotsoppa, Citron kyckling med ris och fruktsallad med glass. :) jätte gott var de! Ida var sjukt taggad att gå ut så M&S kom och var barnvakt och jag och Ida gick på gladan. Vi kom dit halv 12 och gick hem kl 1!! Hehe... Jag kände mig som 45 år där. Visst de fanns några som var i min ålder och äldre men resten var 18-20 år. Ida och jag brukar oftast ha jätte roligt ute men igår kändes de som att vi inte passa in. :P därav den tidiga hemgången.
En väldigt bra dag var de igår iaf!

Drack denna igår också!!! Sååå god!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0