Helgen

I fredags så hälsade vi på Emelie. Vi lagade mat, köttfärslimpa, potatis & sås. Gott var de. Sen pratade vi resten av tiden vi var där tror jag. ;P Aurora lekte med Emelies katt. Tror hon blev lite chockad över att han var så snäll och gosade med henne. :)

I lördags åkte jag med mamma och Veronica på bytarda'n i Nyland. Hittade lite kläder och 3 böcker till A.
Aurora har börjat tycka om att läsa böcker. Hennes favorit bok är en som hon fått från tant Kassi. :) den heter, Vem kommer nu? Och i den är de tre sagor. Ska köpa några andra ur samma "serie" tänkte jag. Tycker dom är bra och man får förklara lite vad man får göra och inte och hur man ska bete sig lite. De enda dåliga med den är att jag måste läsa den hundra ggr när hon ska sova och om jag tar bort den och säger att nu är de bra och att hon ska sova då blir de världens skrik och hon skriker bok!!
Iaf så åkte vi sen till Veronica och kusinerna och sov där. Vi gjorde super god fruktsallad och hade hyrt en film, Wrecked.

Idag så var vi ju kvar där. Barnen fick vara ute ett tag sen sov A i nästan 2 timmar ute i vagnen. Vid fyra åkte vi hem och vid fem kom Marianne och Ronja. Jag klippte Ronja och hon blev väldigt nöjd. :)

Nu ska jag sova. Natten på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0