Helgen

Helgen har spenderats mestadels hos syster V och barn i östby. I fredags var vi där och var barnvakt och sov där. Lördags så åkte vi till Härnösand med alla barnen. Mamma, Marielle, Cassi och Wille hängde också med. Köpte lite saker till mig denna gång.

Åkte sen till östby och var barnvakt igen med Marielle så Veronica kunde gå på klassträffen. Jag och M började tvätta och städa så de var fint när V kom hem.
Idag har vi spenderat nästan hela dagen ute i de fina vädret. Tant Kassi kom och va med oss också. A fick en till bok av Kassi. Den nya heter Vem bestämmer. Jätte bra böcker!!
Aurora är så himla gullig/duktig. Idag kom hon och sa, Mamma mamma! Ja säger jag. Hyckla (cykla). Då vill hon cykla. Sätter henne på cykeln och hon säger heml och tar sig på huvudet. Då vill hon ha hjälmen på sig. :) Åh.. Hon är världens underbaraste.
Hon kan även säga ekla dä (älskar dig). Låter så gulligt!

Kom hem vid halv sju. Har läst nya boken 2 ggr, badat, busat sen vi kom hem. Men nu sover A sen halv nio.
Och jag väntar på att Jersey shore ska börja.

Har köpt nya skor till A och hon fick 2 st jätte fina tröjor av Vesna (kassis mamma) idag! :) Alice fick en leksaks fyrhjuling idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0