Fina dag

Idag var vi först på stan med mamma och Wille. Hem till dynäs och var där ett tag sen vid sex åkte vi hem och bytte bilen mot vagnen och traskade iväg för att möta Veronica och Alice som gick från östby.
Alice och Aurora gick tillsammans och var så söta. Och vilket härligt väder de har varit idag. :D
När vi kom hem så började jag och slinga Veronicas hår medans barnen lekte. De blev ganska sent så vid halv nio ville flickorna ha lella.
Veronica blev jätte fin i håret tycker jag!

Aurora var trött så jag la mig med henne i sängen och slog på DH (ville inte missa) hehe... A ville läsa hennes bok flera ggr, efter va 40 min la jag bort boken och då kom skriket. :P men hon somnade 5 min efter.:)

Nu ser jag på GCB. Sen blir de sängen.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0