Blablabla

Jaha vad händer.. Inte alls för mycket. Allt rullar på som vanligt men snart börjar A på dagis och jag gör något annat.

Projektet vi gjorde var att bygga en kaninbur åt G och A. Ville inte skriva vad vi gjorde förut för Veronica och Fredrik skulle inte få veta. Vi byggde buren, hämtade 2 kaniner och köpte tillbehör och lämnade de hemma hos dom. Barnen blev glada. Föräldrarna också. ;) Vi byggde den utan ritning och de var första gången vi byggde en bur så vi är väldigt nöjda över resultatet.

Jag har köpt den perfekta presenten till T. Marielle åkte iväg en vecka och då bad jag henne att kolla efter en sak och då hittade hon och skickade bild, så den blev de. Finns bara en , unik och han skulle aldrig fått eller tänkt på de själv! Jätte fin är den och jag tror att han kommer att tycka om den väldigt! :D

Aurora har fått cykla med sin fina cykel ute. Vi tog med den till mamma och cyklade där.
Hon har ju börjat säga nej nu. Så frågar jag henne något eller säger att vi ska göra något då kan jag få ett nej tillbaka. Hehe de låter så gulligt när hon säger nej.
Var till tandläkaren idag för information. Allt gick bra men tror hon tyckte att dom liknade doktorer med sin kläder. Så hon blev lite ledsen och ville gå från början.

Nu måste jag sova. Nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0